Fleksible løsninger og services der passer til din virksomhed
Uanset om din virksomhed har brug for et enkeltmandskontor, et større kontor til flere medarbejdere, eller om du blot har brug for en ”spydspids”, kan PrimoHuset tilbyde en række forskellige kontorløsninger, der kan tilpasses efter din virksomheds ønsker og behov:
Skrivebordsplads (i åbent kontor med andre)
Netværksplads (på deltid)
Kontor: 1 medarbejder
Kontor: 2-3 medarbejdere
Kontorløsning: med flere kontorer (3-15 medarbejdere)
Som lejer hos PrimoHuset får du mere end blot et kontor eller en skrivebordsplads. Ud over en ordentlig og pålidelig udlejer behøver du ikke bekymre dig om det praktiske. Inkluderet i lejen følger en lang række services, så du i ro og mag kan fokusere på det, der er vigtigst for din virksomhed.
Pris for leje er forskellig, alt efter hvilken løsning du ønsker, men som udgangspunkt inkluderer lejen følgende:
Frokostordning
Rengøring
Betaling af fælles udgifter
Fri kaffe
Internetforbindelse
Server til data
Printer
Varme, el, vand
Fri brug af fælles faciliteter
Mødelokaler med storskærm og IT-udstyr
Undervisningslokaler
Anretterkøkken til spisearrangementer
Postservice
Et godt arbejdsmiljø er ekstremt vigtigt for os i PrimoHuset. Derfor har vi eksempelvis også en hyggelig kælderbar, hvor der er mulighed for hygge og faglig sparring.
"PrimoHuset skal være med til at understøtte erhvervsvæksten lokalt; og derfor ser vi meget gerne at nyetablerede virksomheder vil være en del af fællesskabet"