Fleksible løsninger og services der passer til
din virksomhed

 

Uanset om din virksomhed har brug for et enkeltmandskontor, et større kontor til flere medarbejdere, eller om du blot har brug for en ”spydspids”, kan PrimoHuset tilbyde en række forskellige kontorløsninger, der kan tilpasses efter din virksomheds ønsker og behov:

  • Skrivebordsplads (i åbent kontor med andre)
  • Netværksplads (på deltid)
  • Kontor: 1 medarbejder
  • Kontor: 2-3 medarbejdere
  • Kontorløsning: med flere kontorer (3-15 medarbejdere)

Som lejer hos PrimoHuset får du mere end blot et kontor eller en skrivebordsplads. Ud over en ordentlig og pålidelig udlejer behøver du ikke bekymre dig om det praktiske. Inkluderet i lejen følger en lang række services, så du i ro og mag kan fokusere på det, der er vigtigst for din virksomhed.

Pris for leje er forskellig, alt efter hvilken løsning du ønsker, men som udgangspunkt inkluderer lejen følgende: 

  • Frokostordning
  • Rengøring
  • Betaling af fælles udgifter
  • Fri kaffe
  • Internetforbindelse
  • Server til data
  • Printer
  • Varme, el, vand
  • Fri brug af fælles faciliteter
  • Mødelokaler med storskærm og IT-udstyr
  • Undervisningslokaler
  • Anretterkøkken til spisearrangementer
  • Postservice

 

Et godt arbejdsmiljø er ekstremt vigtigt for os i PrimoHuset. Derfor har vi eksempelvis også en hyggelig kælderbar, hvor der er mulighed for hygge og faglig sparring. 




"PrimoHuset skal være med til at understøtte erhvervsvæksten lokalt; og derfor ser vi meget gerne at nyetablerede virksomheder vil være en del af fællesskabet"